Gott och Blandat

Ja.

Min helg har varit awesome.                                                                                                                       jag sov hos Alex hela helgen och det var värt det,  vi hade jättte mysigt. hehe aa (A)

Jag funderar på att färga mitt hår imorgon, blond den färga turkos, eller så ska jag ta ut pengarna som jag har på mitt åhlens kort och köpa mina piercingar, asså om det går ta ut pengarna vill säga.

Skolan idag då, asså jag är inte så  mycket för att plugga på skolan utan jag slappar på skolan och pluggar hemma. det är skolplikt att vara på skolan men inte att arbeta ju.. Ni tänker säker att jag är fett onödig som slösar min egna fritit åt att plugga. Men jag ska förklara. Jag bor i en skog. En timma ifrån stan. Sista bussen hem går halv fyra. Så när jag är hemma och har tråkigt så pluggar jag lite. Typ kl 20:00  eller 21:00

Mikkan och jag ska ju göra en video  där vi gör mmmaaasssa saker ! men vi vet inte när, snaart så ska vi det men aa. haha den kommer hamna på youtube och kanske facebook med c:

Poss Hai

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0