Hablahubla

Det är sol och blommigt!
Det gillas (Y) :D


Har typ varit ute i några timmar nu när jag kom hem.
Jag blir inte brunt, jag vill inte vara brunt heller.
Vitt är fint, ibland är solbrunt fint men inte när det blir för mycket.
Sen så får man mer fräknar :c usch hatar det!

Har sovit hos alex några dagar nu.
Igår så hyrde vi en film och den var grymt bra!
Kommer tyvärr inte ihåg namnet.

Sen var vi och åt på bigboy igår det var gött!
Sen gick vi till kajen och satt där ett tag.

Jag ser helt fuck't up ut på bilden men det kvittar...








En bild på mig mamma och pappa :D
Jag sitter och dampar på mammas axlar hehe
och papppa.... vettå fan vad han gör.
Men det satt jätte söta hunar bredvid oss :D men vi fotade aldrig dom :C

Haha aa den tiden var bra de :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0