du är den jag bryr mig om

Jag älskar dig Viktor Lindholm <3
För varje sekund, minut, timme, dag, vecka, månad, år.. Kommer aldrig sluta älska dig.
Det kan ta en evighet för mig att förstå hur mycket du betyder för mig, med det är mycket det vet jag.
Två dagar sen så var det vi.
Ditt namn för mitt hjärta att slå så fort så jag glömmer bort allt runt omkring mig.
Jag vill att det ska vara du och jag en lång tid.
Tror inte på förevgit längre men min kärlek till dig kommer vara längre än du anar.
Jag lämnar aldrig dig Viktor, vad du än gör.
Jag går min väg när du vill att det ska ta slut.
Jag litar på dig.
Du litar på mig.
Jag älskar dig.
Du älskar mig.
Men jag kan göra misstag, stora misstag.
Men kan du förlåta mig?
Om jag skulle göra något misstag?
Om du ser att jag ångrer det förlåter du mig då?
Det är de jag tvivlar på.
Men jag älskar dig, jag gör inget som kan förstöra det vi har.
Du betyder mer än allt annat.
<3
Det finns många stjärnor ovanför oss, men du kommer alltid vara den
som lyser starkast.
Du kommer alltid vara den som jag har mina ögon på.
Jag gör misstag men förlåt mig för dom.
Förlåt mig om jag gör något fel.
Jag är den svagaste, men med dig i min närhet så känner jag mig
som en av dom stakaste.
Jag har en egen vilja.
Jag lägger min tid på dig av en anledning.
Jag klarar mig inte utan dig Viktor..

Kommentarer
Postat av: (:

naw gulligt (:

Hoppas det håller Fevveeh !

2011-07-12 @ 21:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0