Onsdag.slagen.Skola.Tivoli

Blev misshandlad idag men orkar inte förklara så mycket.
Misshandlad idag på stan då -.-
Av borhan..
Fitta.
Tack vare dig så kan jag knappt gå och inte luta mig fram.
Jag måste åka och kolla min fucking svanskota tack vare dig !
Mina ben ser ut som skit, eftersom jag har släp sår på dom.
Asså omg.
Du är 17, du hoppar på någon som är 14..
Du drog ner mig från muren vid krysset och släpade mig på marken och du försökte slå till mig.
Jag spottade på dig och du alla mig äcklig.
Vafan du misshandlar folk.
Och din styvpappa sa att om jag ville anmäla dig så hjälper han inte dig.
För jag är inte den första som du misshandlat.
Jävla as.
Hela du ser ut som en ''hej komm och hjälp mig''
Jag har blivit misshandlad förut så jag är van, men vafan! JAG HAR ALDRIG FÅTT SÅNNA SKADOR SÅ JAG TILL OCH MED MÅSTE ÅKA OCH KOLLA DOM !!!
Idiot.
Klart jag säger kom då när du säger ska jag slå dig?
______________________________________________________________________________________________________________
Skolan idag sög.
Men vi kollade på fotboll jag, morgan, groop, paulsson, och några till.
Det sög så vi gick xD
Nu så har jag städat och jag väntar på att mikkan ska komma hem för hon har köpt något till mig :D
hoho.
(pappas tjej asså)
höhö
__________________________________________________________________________________________________________________
Vi är lediga imorgon fredag och måndag :D
Men tivolit börjar på lördag och slutar på måndag så lite halv dåligt att det inte är något på fredagen men det skadar ju inte att kolla (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0