Sommarlov Dag 1.

Nu så äre äntligen sommarlov !
Och detta sommar lov får jag fira med min älskling Viktor Lindholm <3 05-6-11 <3 älskar  dig.
Men det är ingen bra start på lovet.
Jag och Viktor bestämmde oss för att åka till hans föräldrar, men sen så blev jag sjuk så han fick åka utan mig och såklart så blir jag frisk precis när han åker !
Men han kommer kanske hit imorgon :D <3
____________________________________________________________________________________________

Skolavslutningen.
Ja jag gick till skolan och ställde mig och kollade på när alla sjöng sen så kom älsk och höll mig sällskap.
<3
Inga bilder iår från avslutningen :C
______________________________________________________________________________________

Fucking cp !! kommer inte in på fb :c
Eller asså internet är fuckt'up :c
____________________________________________________________________________________________
Snart så ska ju jag och älskling åka ut och tälta :D
Och vi ska ta med oss jordgubbar grädde och dricka c:
Mysigt Mysigt <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Gillar bloggen! :)

2011-06-24 @ 22:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0