2 månader och två veckor.

Idag så skulle vi ha haft 2 månader och två veckor..
Ja jag minns.
Och jag kan inte fatta att jag aldrig mer får prata med dig igen.
Kan inte fatta att du är mitt ex.
Nej usch, aja det hära är en fett dålig dag.
Haha jag hatar torsdagar och lördagar. Undra varför.
Hatar den du har blivit.
Att du tror på dinna vänner det kan jag fatta, men att vårt förhållande tog slut p.g.a ett ryckte det fattar jag inte.
Du sa två dagar innan du lämnade mig att det skulle vara vi förevigt.
Att vi skulle leva och dö tillsammans.
Mm märker det.
Men vill du ha det såhär okej.
Mår du bra av att hata mig så okej.
Vill du inte se mig mer så okej.
MEn glöm aldrig att jag älskar dig.
Jag grät varje gång du sa att du skulle flytta och varje gång du sa att du älskade mig så blev jag tårögd.
Kan inte fatta att det aldrig kommer att bli vi igen.


Kommentarer
Postat av: Ilane Alsaify

Asså seriöst, jag vet att du älskade han men varför ska du behöva vara ledsen över en idiot som tror på ryckten? Glöm han, jo jag vet att det är svårt men palla slösa livet på en idiot som inte ens är värd dig,Hur mycket kunde han igentligen älska dig om han litade på ett ryckte och inte dig? (ja vet inte va som har hänt och du känner mig inte, men jag hatar när tjejer ska behöva gå och vara ledsna över killar som inte ens är värda all kärled man ger dom) du klarar det :)

och ifall du vill snacka så har du mig på Facebook,finns(även om vi inte känner varandra)

2011-05-21 @ 23:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0