en vecka

Jag sa det igen men trodde du på mig? nej.
Såhär äre alex.
Jag älskar dig som fan.
Jag tänker på dig 24/7
Jag vet att det ALDRIG blir vi igen eftersom du hatar mig.
Men jag bryr mig inte.
Bara för att du hatar mig så slutar jag inte älska dig.
Jag har älskat dig i två år satt.
Jag har svårt att tro att du älskade mig ja, men skit samma
Vad ändrar det? om jag tror dig eller ej?
Du tar ju inte tillbaka mig för det.
Idag så är det en vecka sedan du lämnade mig


Du dödade mig..
Inte du men din falskhet mördade mig..

Kommentarer
Postat av: julia

gumman, håll ditt huvud högt och var stolt över den fantastiska person du är.

jag skulle ge dig världen om jag bara kunde. men jag ger dig den del jag har.

min lilla prinsessa, jag kommer alltid finnas här för dig, alltid.

2011-05-14 @ 02:02:05
URL: http://juliefique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0