Mogen?

Jag älskade dig för den du var.
Jag älskade dig för du ville hjälpa mig.
Ja jag skulle sluta röka, för din skull !
Men vafan aa.
Nu så ber du mig dra åt helvete.
Bra kille du är !
Du bad mig att inte snacka med dig nå mera.
Det gjorde jag inte.
Men då så började du skriva till mig.
Då äre klart jag skriver tillbaka.
Sen så ska du bara börja bråka.
Asså vafan?
Tönt.
Vill du inte ha kontakt med mig längre så ha inte det då..
Skriv när du har mognat lite till.
Jag behöver dig, men inte när du håller på som du gör.
Jag älskar dig, men inte den du har blivit.
Skit samma.
Du betydde och du betyder fortfarande sjukt mycket.
Och det gör ont att vi inte är vänner.
Men om du mår bra av det så måste jag ju också göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0