The Grudge är emo med oss.

Sitter i soffan och äter Maltesers (Y)
Fevveeh känner sig fett emo.
Haha nejdå men jag har typ inget att göra förutom att blogga och lyssna på Taylor Rocket (n) men taylor är grym (Y)
FUCK! har bara fyra st godisar kvar som smälter honooooo !
D:
Aja nu går jorden under..

Och så sare KAAAAABOOOOMMM!!
Asså ja jag är över trött..
Sov inget inatt.
Och jag måste äta, haha jag blir såhär saik som jag inte sover eller äter.
Eller vafan jag äter ju goooodis!
hooo<3
mumms mumms.
Ammen vafan måste sluta,
dshxjfvohc
...............................................DAAAAAAAAAAAAAMPPPPPPPPP..........................................
Hejdå nu dör jag kolla bilden själv :c jorden är borta nu, det finns bara jag kvar mitt i skogen eller vafan det finns ju ingen skog fail....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0