Tisdag.Gillar.

Du har mitt hjärta i din hand..
Och du vet att jag flyger ut som sand näre blåser.
Du håller i mig hela tiden.
Jag har telefonen framför mig ska jag ringa och säga det eller?
Jag vågar inte. Nej jag gör det hur svårt kan det att säga, jag bryr mig om dig, jag tycker om dig.
Du vet att jag gillar dig så du behöver inte fråga.
Du vet att jag gör allt för dig.
Kan inte sluta tänka och kan inte sluta glo.
Men det blir aldrig vi, och ja jag kan förstå dig.
You Know I Wanna Be So Close.
Du är den ändå jag tänker på när jag går ut varje dag.
Jag har aldrig träffat någon som är lik den du är.
Så unik och speciell.
HållMigHårtEllerSläppMigHelt.
När jag såg dig gå förbi så tänkte jag '' det är en ängel från himlen ''
Kunde inte sluta tänka på ditt leende.
Alla blina människor önskar dom vore seende.
Jag vet att jag inte är den rätta för mig men allt som jag vill är att alltid få vara nära dig.
Du är det vackraste jag vet.



Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0