Old times
OJ!!
Kollade igenom lite bilder och hittade denhärA!!!!!!!!!!

Jag gjorde Bilden/texten då oliver gjorde slut.
Och ja jag stavade fel men wer.
Sen så hittade jag bilder på mig och Oliver.
Lolz, måste ladda upp dom.
Haha åh glömmer aldrig tiden med dig.




Och nej jag har INGA känslor för han längre mkey?!
Jag kommer bara och tänka på hur mycket han betydde/betyder för mig.
Även fast vi bara var tillsammans i sex dagar.. hahahha lolz vi suger.
Kommer ihåg att jag var jätte feg när jag var med dig.
Kommer ihåg att när vi gick med varandra i skolan när du var där med mig så gick vi förbi några fjortisboy som sa ''mmm dom är ju iaf lika''
Hahaha åh
Kommer ihåg att du började hångla med mig vid mitt skåp, men det var bara därför du skulle åt mina cigg.
Kommer ihåg när du lyfte upp mig utanför skolan när du rökte.
Kommer ihåg den andra meningen jag sa till dig ''hm ja du var lång''
Haha asså jag kommer ihåg allt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Naw va gulligt :')

2011-11-05 @ 21:49:34
Postat av: Sara

Felicia, du vet att jag älskar dig och kommer alltid att finnas för dig.

2011-11-05 @ 21:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0