jadu,.

Måndag.
Idag så vaknade jag kl 9 sen så gick jag ut i en ti´mma.
Drygt som fan att gå på morgonen.
Snart så ska jag äta lunch sen så ska jag bara vänta till jag ska till bussen som går till Nynäshamn.
Ska träffa Hanna, ira, Zarha och Ben.
Sen imorgon så vettefan vem jag ska träffa.
På onsdag så ska jag kanske träffa Max och det kommer bli awesome :D
Lolz.

Just nu så lyssnar jag på All Time Low- Break your little heart.
Åhåh den är grym.
Igår kväll så satt jag vid datorn 24/7 sen så kollade jag på kung fu panda 2 bara för att Mikkan tvingade mig.
Men den var bra.


Sen så måste jag bara säga att han får mig att må så jävla bra.
Han är helt jävla fucking underbar, åh seriöst.







Jag är så jävla över dig nu.
Har bara några små känslor för dig nu, men det har nog alla när ett förhållande tar slut.
Men seriöst.
Det känns som om det aldrig har varit vi och det är faktiskt jävligt bra.
Han får mig att le mer än vad du någonsin fick mig att skratta.
Du fick mig bara att gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0